O sajtu i projektu

Ovaj sajt služi da pomogne ljudima koji žele da se oslobode zavisnosti od pušenja, a ne znaju kako, ili im treba podrška.

Obezbedili smo Vam mnogo kvalitetnih besplatnih saveta i zanimljivosti, a takođe Vam dali linkove do nekih poznatih  metoda koji Vam mogu pomoći.

Nadamo se da smo bili korisni i da samo Vas uputili u dobrom smeru. Sada je na Vama i na snazi Vaše volje da uspete u Vašem cilju, a mi Vam želimo svu sreću!

5 Responses to “O sajtu i projektu”

  1. Tatjana Kovacevic Says:

    Super vam je sajt. Imam vec iza sebe nekoliko neuspelih pokusaja,jednom cak i dva meseca bez cigareta. I to je uspeh zar ne. Ali ne odustajem,jednom cu ih zaboraviti nadam se.

  2. Superr sajt.. sto jest .. jest!! 😀

  3. david Says:

    Sto se mene tice,ovakav sajt je velika podrska u ostavljanju cigareta,posebno mi je drago kada procitam da neko ko je bio strastveni pusac(15-20)god.prestane da pusi.Danas je supruga kupila tabex,pa cemo zajedno da probamo da se izborimo sa ovim porokom.

  4. Vec sam stigla do ocaja u zelji da ostavim cigare, razne metode isprobala ali nista uspesno, mogu da kazem ne i kazem i ostavim ali se opet vratim… ali uz ove savete, cini mi se da je na pomolu novi nepusac 😀

  5. nista mi vasi saveti ne pomazu,da se prestane pusiti ,treba shiptarska <besa.a to znaci :cvrsta ona najcvrshca ne pokolebljiva odluka sa "ne pusiti i kvit gotovo .

Leave a comment